Tuesday, September 13, 2011

Hvordan selge dine ideer?

Personlig er jeg elendig til å selge mine ideer, særlig muntlig. I forsamlinger makter jeg ikke å fange interessen, og trekker meg vanligvis raskt tilbake i meg selv. Mangler jeg fullstendig all sjarm og medfødte evner? Eller er dette noe som kan læres? I USA er retorikk et viktig skolefag, selv kan jeg ikke huske å ha vært borti temaet gjennom min skolegang.

Uannsett, australske Michelle Bowden kan muligens komme med noen gode tips til hvordan å fenge interessen, hvordan å selge dine ideer i en konkurransepreget verden.
"Michelle is Australia’s presentation skills expert. She’ll show you how to present your ideas and influence people using techniques that actually work."

Finn gode tips her, hennes webside finner du på michellebowden.com.au. Les også gratis nedlastbare utgaver av How to Present Magazine.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...