Sunday, November 5, 2017

Mitt første bilde i Lightroom

Da har jeg redigert mitt første råfilbilde i Lightroom😊😊😊 Lastet ned dette programmet i dag, da vi trenger det til helgekurset i Abelvær, hvis jeg kommer meg så langt😏

Bildet ble jo veldig lyst og trivelig da, ifht. slik det ble generert i kameraet. Hva jeg har gjort for å få det så fint aner jeg ikke, så det skal bli morsomt å lære litt om alle mulighetene. Betyr nok mye mer å kunne Lightroom enn hva slags kamera man har.

Fotografiet er av Skrivergarden på Kapp, Østre Toten.

Se fotoet hos Wikimedia.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...