Tuesday, October 11, 2022

Den nye tanngarden over Østre Totenåsen

Østhøgda har blitt helt forferdelig, først nye Rausteinshytta, og nå dette her😢

Nb! Merk at Østre Totens ordfører ønsker å fylle opp hele Totenåsen med vindturbiner😡 Den samme ordføreren som fikk revet den vidunderlig vakre jugend-villaen til komponist Leif Solberg i Lena. Så han har ingen sjel!

Se hyggeligere fotografier fra turen i albumet Home II. Her ble det både huldrestry, en flokk gjess på full fart gjennom Torsæterskaret, samt ikke minst at vi kan nyte Østre Pålknappsputten i full høstprakt💖

https://permaliv.myportfolio.com/home-ii

Forrige uke kom jeg over Østhøgda på Totenåsen, hvor jeg helt hadde glemt Engerfjellet vindkraftverk, slik at jeg rett og slett gikk i bakken og nesten falt utfor Torsæterlia, da jeg plutselig fikk dette her rett i fleisen! Da var det godt å vite at til helga skulle jeg på vardetenning på Gryttenholm :-)



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...