Wednesday, December 31, 2014

2014: Et underlig år for Permaliv

Trenden snudde i mai, med en topp som stiger opp lik Himalaya, bestående av et uventet besøkshopp av Indere og Kinesere. En spesiell takk til disse, dere fikk Permaliv til å klatre på Googles søkemotorer.

2014 ble et underlig år for Permaliv. På begynnelsen av året fant jeg ut at Permaliv var et dårlig navn, og startet derfor opp Leveveg. Interessen for Permaliv falt, men for Leveveg tok det seg aldri opp, med kun noen titalls sidevisninger per dag. Så i mai skjedde noe rart, lesere strømmet til Permaliv i tusentall fra Kina og India, og statistikken gikk i taket med 12.719 sidevisninger.

Det virker som om Permaliv med dette hoppet også gjorde et hopp oppover på Googles søkemotorer, og har i ettertid ligget opp mot 10.000 sidevisninger per måned. Nå, en time før året ebber ut, viser statistikken 10.238 sidevisninger for desember.

Etter hendelsen i mai var det klart at jeg måtte tilbake til Permaliv, så jeg parkerte Leveveg etter livets veg. Nå har jeg også slått meg til ro med navnet, og synes Permaliv er et godt og megetsigende navn for bloggen.

Jeg vil takke alle mine lesere fra alle kriker og kroker av jordkloden, for at dere har besøkt meg i året som har gått! I desember har Norge faktisk falt helt ned på tredjeplass på statistikken, med 2972 sidevisninger for USA, 2154 for Frankrike og 2143 for Norge.

Jeg vil ønske alle mine lesere et riktig godt nytt år med følgende fantastiske hilsen fra Kulturverk:

Nyttårsforsett

Min takknemlighets-hilsen til "Nyttårsforsett":
Takk for denne livseliksiren av visdom og oppmuntring ved årets slutt!
Vi avsluttet året med fjellets gull, molte og moltekrem, plukket på Totenåsens myrer. Også en livseliksir, med en glød som får alt av fyrverkeri til å blekne.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...