Friday, May 8, 2015

Bilens fremtid

Min bror skulle absolutt kjøpe ny lastebil, noe jeg var sterkt imot, da dette er en meningsløs investering nå som det endelige finanskræsjet står for døra.

Slik jeg ser det burde vi heller ha vekslet inn denne halve millionen i små sølvpenger. Tenk hvor mange brød det kunne ha blitt! Dessverre er det vanskelig å få folk til å lytte til sunn fornuft i dagens Norge, hvor vi går rundt og innbiller oss at vi er verdt 120 millioner kroner.

Men dette bildet gir meg håp om at denne feilinvesteringen kan komme til nytte allikevel.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Hovdetoppen - Mjøslandets største øyensår

Da vi forlot Gjøvik i 2018, var planen å flytte tilbake så raskt råd var, men så oppdaget jeg plutselig store skogsmaskiner oppe på det unik...