Sunday, November 11, 2018

Totenarden og de utbrente minner

Her fant jeg et filter som virkelig reddet bildet for meg, ved at det dempet de forstyrrende elementene og bakgrunnen, samtidig som jeg går mot lyset med totenarden til tippoldefaren min, mot den gode tida han fikk oppleve, som ligger her i jorda, mens i vår tid trenger mørket seg på fra alle kanter. Samtidig er enggraset i ferd med å bli utbrent, minnene fra fortida blir borte, de oppløses, hvor kun lyset er tilbake, vissheten om at her rådde en storslagen kultur, som ingen lenger forstår eller kjenner.

+

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Hovdetoppen - Mjøslandets største øyensår

Da vi forlot Gjøvik i 2018, var planen å flytte tilbake så raskt råd var, men så oppdaget jeg plutselig store skogsmaskiner oppe på det unik...