Thursday, March 22, 2018

Soot-kanalen

Soot-kanalen har jeg gått glipp av. Skal prøve å ta turen neste sommer, hvis tid og vær? På Foxen har jeg padlet, og som det står i padleboka kan der lett blåse opp, noe jeg fikk erfare. Heldigvis klarte jeg meg, men ser i ettertid at jeg tok litt sjanser ifht. mine manglende padlerkunnskaper, som at jeg ikke kan rulle. Men jeg har en svært stabil havkajakk, så det skal mye til at den tipper over. Uansett, tenker jeg kun holder meg til selve kanalen denne gang, til jeg får akseptabel padlekunnskap og relevant erfaring.


Klikk i bildet for å lese etappebeskrivelsen

Øystein Køhn - Hundre padleperler - en guide til de beste padlerutene i Norge - Cappelen forlag

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Hovdetoppen - Mjøslandets største øyensår

Da vi forlot Gjøvik i 2018, var planen å flytte tilbake så raskt råd var, men så oppdaget jeg plutselig store skogsmaskiner oppe på det unik...