Friday, December 29, 2023

Lommedemokratiet etter 7. oktober - massakren

 Etter 7. oktober - massakren, hvor Steigan&Co tok parti for Hamas, som har begått historiens verste "femicide", kan ikke PermaLiv ha noe som helst mer å gjøre verken med Mot Dag AS eller venstresida i norsk politikk.

Femicide and Hamas: The new war has women at the center of slaughter - The Jerusalem Post (jpost.com)

Venstresidens isfront mot Israel - Med Israel for fred (MIFF)

Personlig ser jeg det som helt merkelig at en organisasjon som Hjelpepleierforbundet, ser på utslettelsen av Israel og folkemord på jødene, som sin viktigste hjertesak. Burde ikke heller Hjelpepleierforbundet konsentrere seg om å hjelpe hjelpepleierne?

Ellers leste jeg følgende artikkel av David M. Weinberg i går:


Denne artikkelen fikk meg til å reflektere over hvor vanvittig mye mer robust Israles økonomi ville vært som krigs-økonomi, hvis vi fikk innført lommedemokratiet der nede!

Fordi nå lider jo ikke bare israelerne av traumet etter 7. oktober massakren, samt traumet over at hele verden, inklusive Landsorganisasjonen, Den Norske Kirke og Hjelpepleierforbundet, samt ikke minst Steigan & Co, har stilt seg på Hamas sin sin side.

Ah, Son of Hamas presiserer at det viktige nå er ikke om man er for eller mot Hamas, men om man er for eller mot Israel. Fordi det er hatet til Israel, som forener dem alle.

Nå vil jeg presisere at selv om kona er medlem av Hjelpepleierforbundet, betyr ikke dette at hun hater Israel. Jeg hater heller ikke Israel, selv om jeg er medlem av Den Norske Kirke. Heldigvis fikk jeg aldri somlet meg til å melde inn kona i Den Norske Kirke, så nå kan det være det samme, da de er på lag med Hamas.

Videre, israelerne lider også av traumet over en økonomi som går opp i liminga, under krigen, samt at de er flyktninger i eget hjemland. Vel, det er forresten vi i Grythengen også, da vi flyktet fra Hamas-dama i D.

Lommedemokratiet bygger på arbeidene til den israelske vitenskapsmannen Amotz Zahavi, som tilbrakte 40 år i Negevørkenen, i studiet av araberskriketrosten. Dette er like lenge, som jødene vandret gjennom Sinaiørkenen. Jesus ble også fristet i 40 dager og 40 netter av Djevelen, i ørkenen. De første kristne bygde også sine klostre i ørkenen.

Faktum er at det finnes ingen som helst forskjell på araberskriketroster og mennesker, vi har bare bitte litt større hjerner, det er alt.

Ah, poenget glemte jeg. Dette er at Zahavi utviklet teoriene om handikap-prinsippet, som lommedemokratiet bygger på. Darwin utviklet kun de tre innerste ringene i forståelsen av evolusjon, mens det var Zahavi som utviklet de to ytterste ringene, som er så viktige for oss, da det er innenfor disse vi kan utvikle samfunnsorganisasjon.

Mens Darwin gav oss de tre innerste sirklene i forståelsen av evolusjon, var det Zahavi som la til de to ytterste av evolusjonens ringer i vann. Vi kan designe samfunn innenfor de to ytterste ringene.

Velferdspietismen opererte innenfor nivå fire, derfor var den en suksess, mens velferdsstaten opererer innenfor nivå fem, og er derfor en fiasko og menneskefiendtelig.

Lommedemokratiet finner vi selvsagt innenfor evolusjonens fjerde lag😌


Nordmenn må være idioter! Nå har Terje Bongard drevet på i årtier, og PermaLiv i 13 år, for å formidle disse sannhetene til det norske folk, men de er rett og slett teflonpanner, ingenting går inn, alt preller av. Og dette er jo forunderlig, da vi var en pietistisk nasjon, hvor lommedemokratiet øyeblikkelig ville oppfylle pietismens kjerne, nemlig en tilintetgjørelse av Staten og Standssamfunnet, Satans to armer. I Åpenbaringsboken står det klart og tydelig at under 1000-årsriket skal Satan bindes i 1000 år, slik at det er jo klart da at lommedemokratiet er oppfyllelsen av denne profetien.

Så nå gir jeg blaffen i teflon-pannene i Norge jeg, og går rett på jødene. De er jo nå i traume, samt at de ser hvor dumt det er med en profitt-økonomi i en krigssituasjon, slik at dette kan være en mulighet for å prøve noe nytt.

I tillegg er jo Amotz Zahavi en av deres egne, hvor de kan synes det kan være spennende med en ny demokrati-modell, som bygger på teoriene og oppdagelsene til en av deres fremste vitenskapsmenn.

Uansett, først må jeg få litt orden i bildene mine, du verden for et kaos det er nå etter all fotograferingen i sommer og høst.

Deretter får jeg forsøke å få til et møte med den israelske ambassaden, da det er klart at lommedemokratiet ville være til en stor velsignelse for Israel, samt gjøre dem langt mer robuste i en krigssituasjon.


Nå får jeg først få orden i bilde-rotet, så får jeg se denne forelesningen av Bongard et par ganger til, før jeg kontakter den israelske ambassaden.

Kun 158 stk. har sett denne videoen av Bongard, en mesterlig forelesning, så det er klart det at nordmenn er teflonpanner og idioter.

Så nå går heller PermaLiv i strupen på jødene, men ikke for å skjære over strupen på dem, slik som Hamas. Nei, tvert imot for å velsigne dem!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...