Monday, August 7, 2017

Snart hjem. Snart tilbake?

Snart bærer turen hjem etter en spennende tur til Filippinene. Vi burde vært lenger. I Norge venter fornedrelsen, slik har det vært siden jeg underskrev kontrakt i vinter. Den siste fornedrelsen var avslaget fra NAV med å hjelpe meg med nytt firma. For meg ble dette dråpen, og jeg regner nå med det kun blir en liten svipptur hjemmom for å selge huset, før vi reiser over havet for godt.

Jeg skulle vært på topp nå, og det kunne jeg vært. Etter 38 år hvorav minst 20 år med blodslit, hadde jeg fortjent min tid på tronen. Men ble kastet ned i avgrunnen av mennesker uten magemål, godt hjulpet av ivrige kontraktsskrivere og en Nordens Bank, som pøste ut gigantiske mengder gjeldsotika med pant i mine eierandeler. Selvsagt uten å informere meg først!

Uansett, med lommedemokratiet ville all fornedrelse forsvunnet! Når lommedemokratiet innføres i Norge vender vi hjem!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...