Sunday, June 30, 2019

When You Unmask a Covert Narcissist, RUN, But Quietly!

"Grunnen til det er enkel: Det er utfallet av en handling for dem det angår som avgjør om den er ond eller god. Derfor må man vite mest mulig om det tenkelige utfallet av handlingsalternativene man står overfor." - Ferdinand Linthoe Næshagen

Vidunderlig genialt formulert! Gjør ikke noe om jeg ikke får lest mer, bare dette ene sitatet lever jeg lenge på:-)

Ps! Covert-narsissister er eksperter i å vite om utfallet av deres handlinger er onde eller gode. Dessverre er det ingen som slår dem :-(

Dette er jo en helt utrolig video! Akkurat slik er det jeg erfarte det i lommehullet vårt. Jeg spurte disse menneskene om hjelp til å trives, slik at vi kunne få leve i en lommekrok. Men det skulle jeg aldri ha gjort!

Selvsagt burde vi ha rømt med det samme, men jeg forstod ikke hva jeg hadde med å gjøre. Deres eneste mål var at vi skulle råtne vekk i lommehullet vårt, at lommekroken vår var skammekroken, hvor denne forferdelige, ekle fyren bodde. Og de var dyktige!

Så vi fikk våre arr. Men de lyktes ikke helt, da både store M og lille M savner oss stort. De hilser og er alltid så glade når de ser oss. Vi skulle gjerne ha fortsatt å leve sammen med dem i tunfellesskapet vårt!

Men til slutt demret det hva jeg hadde med å gjøre, ei fullbeskåren covert-høne, og etter denne videoen forstår jeg alt. Og da jeg endelig forstod vår skjebne, ble vi løftet vekk fra lommehullet vårt, rett før vi visnet hen og døde helt. Dessverre ser det ut til at det ikke kun er tunentusiaster som dras mot tunfellesskapet, men også covert-narsissister. Dette er et dilemma man bør ta på stort alvor i implementeringen av de nye lommetunene til Ross Chapin og Eva Røyrane!

Ikke det at vi har det som plommen i egget her, da vi har dette selverklærte bygdedyret oppe på Golanhøydene, som hater meg, enga mi, kulturen min, forfedrene mine, min Gud, alt hva jeg står for og som er hellig i mitt liv. Men et bygdedyr ser alle tross alt hva er, det ligger tykt utenpå dem, så ikke med covert-høner.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...