Friday, March 8, 2019

Hyllest av mitt kamerasett

Tatt med Tamron 28-75 mm & a7III, ifølge dagens vloggere et fortreffelig par.


Må bare innrømme at man blir litt glad over en slik hyggelig presentasjon av sitt kamera😊


Samme dag kom jeg også over denne hyllesten av linsa mi, slik at jeg ble dobbelt glad😊😊

Hmmm, kanskje bør jeg satse på Tamrons kommende vidvinkel-zoom allikevel? Har fundert litt på om min Tamron kan være en anelse desentrert?



Slik sett kan det være en fordel med en prime, da de er mindre utsatt for desentrering. Samtidig mener mange at en prime gjør deg til en dyktigere fotograf.


Forunderlig med denne lille fatningen.


Tar med denne også, da tross alt er det aller viktigste skarpe fotografier.



Nei, her var en vinterfotograf til gitt😃

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...