Friday, March 8, 2019

Fotograf Andrew Boey

Her var jeg helt ny med mitt a7III, fokus er satt en tanke feil, men atmosfæren er upåklagelig. Tenk det, at Le Corbusier ønsket å høvle ned alt dette her. I morgen, 9. mars, mottar min venn Nikos A. Salingaros Stockholm Culture Awards for sitt arbeide. Kjenner så vondt av Stockholm, akkurat som jeg gjør det for mjøslandskapet. Salingaros arbeider er motgiften vi trenger.

Skulle så gjerne blitt så mye flinkere til å bevare fragmentene. Tenk å være på Andrew Boeys nivå. Men man får bare innrømme at man kun er en liten læregutt, vel, egentlig ganske stor nå, skulle ønske jeg hadde satset skikkelig noen tiår tidligere. Istedenfor kastet jeg bort livet i flishaugen, hvoretter jeg til slutt ble kastet ut, uten et ord til takk fra noen som helst.

Uansett, takk til Andrew Boey!

-Wikimedia.

Er helt satt ut. Hva er det ikke denne mannen vet? Og hvor flink han er til å forklare. Det må være vidunderlig å kunne så mye, og å ha det hele under fingertuppene. Man kjenner seg virkelig som en grovsmed, når man ser en slik fotografiets mester arbeide.






Nyttig også for gutu-fotografi på Toten.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...