Friday, October 19, 2018

Fotoinspirasjon fra Craig

-Wikimedia.

Skulle så gjerne tatt flere bilder, og bedre bilder. Men det skorter så imot, og det er så langt til fotobutikkene her på Toten. Mangler stativ, filtre, linser... Fremdeles holder jeg meg på Lightroom CC og filtrene i Nic Collections, og avanserer svært langsomt i billedbehandling. For min nye A7III går det i sneglefart med å forstå menysystemene, lage egne oppsett og få kameraet under fingrene. For ikke å nevne den berømte dørstokkmila. Derfor legger jeg meg nesten hver kveld med dårlig samvittighet for at jeg gjorde for lite for å få et godt fotografi i dag. Samt at jeg klandrer meg selv for den svake progresjonen.

Uansett, selv om den følgende videoen av Craig er enkel og grei, fant jeg den meget inspirerende!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Hovdetoppen - Mjøslandets største øyensår

Da vi forlot Gjøvik i 2018, var planen å flytte tilbake så raskt råd var, men så oppdaget jeg plutselig store skogsmaskiner oppe på det unik...