Sunday, June 9, 2024

To store slag i Vestre Toten

Vil Eina la seg overbevise av Eskild Narum Bakken, for å skape verdens flotteste stasjonsby innenfor nytradisjonalismen?

Eller vil vindturbinvingene ankomme Eina stasjon til den dystopiske modernistiske profittkassebyen Eina, for å lage til en industri-dystopi av åshorisontene i vest?

For vår del betyr dette Eina eller Frankrike!

Bestill fadografiet fra togene på Eina stasjon her.

"Etter å ha tatt en liten middagsblund, har jeg kommet til at Eina nå er siste sjanse for å bli i Norge. Jeg kunne nå som vanlig ramse opp hvor galt det har gått med kværnenga vår, bygdebyene på Toten, samt ikke minst Gjøvik, men nøyer meg med at klarer dere på Vestre Toten å lage til verdens kuleste, nye stasjonsby i nytradisjonalisme på Eina, samt at dere klarer å sette en bom stopp for vindkraften, ikke bare i Vestoppland, men for hele landet, da satser vi på Eina. Dere har frist til ut 2025 med å få til dette, da må vindkraften være stanset, og dere må ha fått til et overbevisende planforslag for Eina sentrum i nytradisjonell stil. Jeg kontakter deg etter den store Frankrike-turen vår i 2025, for å høre hvordan det går. Jeg vil da også be om hjelp til å lage til tegninger av stabburet vårt, slik at jeg kan sette opp en replika av dette, enten på Eina eller i Frankrike, for galleri til mitt fotografi ;-)" - PermaLiv


For tiden foregår to av verdenshistoriens viktigste slag mellom det onde og det gode i Vestre Toten.

På Vestre Toten truer vindkraftsvandalene med å maltraktere både Glåmåsen og Lauvhøgda, mens modernistene ønsker å rive halve Eina sentrum, for å erstatte dette med en dystopi av profittkasser!

I front for disse to slagene står Eskild Narum Bakken og Åge Midtbu, hhv. i slaget mot modernistene og vindkraftsvandalene.

For meg har det blitt klart at klarer vestertotningene både å knuse vindkraftsmafiaen og modernistene, hvor Glåmåsen og Lauvhøgda vernes for evig tid, hvor vindkraftsvandalene jages fra landet, samt at Eina blir verdens kuleste stasjonsby i nytradisjonalistisk stil, da MÅ vi bare slå oss sammen med dem!

Etter Frankrike-turen vår i 2025 kontakter jeg Eskild Narum Bakken, både for å høre hvordan det går, samt at jeg trenger hjelp til å lage gode tegninger av stabburet, for å kunne gjennoppføre en replika en gang i framtida.

Så får vi se om dette blir på Eina eller i det franske Toten?


Vil Eina følge Charleston, og gjenoppbygge Eina som verdens mest råkule stasjonsby, i nytradisjonalistisk form?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...