Tuesday, September 17, 2024

The Pathetic Bullshit of this So Called World!

Selv i fredelige Einunndalen, Norges lengste og best bevarte sæterdal, er det bare galninger. Jeg hadde det travelt med å hente jentene på leir på Gålå, da jeg kjørte feil i et kryss og havnet i Oppdal bygdealmenning, hvor jeg fikk en bil like oppi meg, selv om jeg lå i både 100 og 110 km/t. Til slutt måtte jeg bare slippe ham forbi, hvor han forsvant videre innover her, som ei kule!

Men selv om jeg hadde det travelt, måtte jeg bare stoppe på litt her, da jeg fikk Rondane-fjellene i syningom😍

Etter Sognefjorden og Fjellregionen, ble det bare så flatt, konturløst og energifattig på Toten, at jeg har helt mistet foto-gleden. Hver morgen sjekker jeg værmeldinga for Skjolden og Folldal, og lengter tilbake. Egentlig var dette veldig synd, da jeg frykter at jeg kommer til å gjøre det samme i Frankrike.

Så nå håper jeg bare at det kommer noen vindkraftverk her snart, fordi da blir det bare så mye enklere å ta farvel til all denne naturherligheten!

Bestill fadografiet her.


""Pathetic bullshit of this so called world!" So true! People think it's better in Norway, but it's worse!" - PermaLiv

"Pathetic bullshit of this so called world!"

Hvilken fantastisk treffende spikeren på hodet beskrivelse av dagens verden! Hvor jeg vil fortsette:

"Pathetic bullshit of this so called Grythengen!"

Men i det minste skal jeg ikke overføre denne eldgamle kværnenga til min datter, etter 2025 og det siste store jubileet over våre 150 år her, det har jo vært store og viktige jubileer nesten hvert eneste år siden vi ble jaget tilbake hit av hamas-harpyen i D i 2018, er det over og ut. Dessverre blir det vanskeligere å ikke la mine døtre overta denne forferdelige verdenen etterkrigsgenerasjonen har laget til for oss, godt hjulpet av velferdsstaten, som fulgte i kjølvannet av velferdspietismen.

Det er jo også ganske forferdelig at vi skulle ende opp med dette svineriet av et land og en verden, når vi tenker på hva Hans Nielsen Hauge og pietistene ofret for oss alle, hvor Even Helmer fikk feire jubelåret for Hauges seier over det lutherske standssamfunnet her i Grythengen.

Så endte vi opp lik den fortapte sønn, som forspilte sin fedrearv. Ja, vi kunne jo innført lommedemokratiet da, men dette er det bare jeg og kaptein Bongard som ønsker, så da får vi bare gå til grunne da😡


"Shout out to my mans Justin for keeping it real and having the balls to talk about the real un-sugar-coated truth of this life, that the A-holes , the naive , the ignorant, the programmed bot people and the foolish can't accept, understand or see. I'mma say it again Justin - I appreciate your content. Keep doing what you doing man. I always look forward to you lifting the curtins and exposing the real raw reality of this cruel, indifferent, unfair and unpredictable planet." - willpowerman8817


Tar med denne også, ikke like bra, men grei nok. Uansett er det helt klart at menneskeheten er en komplett vits nå, bare at denne vitsen er like dårlig som den dårligste vitsen minsta leste i går, fra kransekakesmellbommene bestefar hadde tatt med til henne. Denne var nok skrevet helt på tampen av fredagen, før kransekakevitseskriveren skulle ta helga. Så slik er vitsen menneskeheten, en så dårlig vits at egentlig er det ingen vits lenger. Heller ikke er det noe smell i kransekakesmellbommene lenger, far fortalte at i hans barndom smalt de som kinaputter, hvor man fikk vondt i ørene. Nå må man nesten ha høreapparat for å høre dem.

Grythengen har vel blitt den aller dårligste vitsen av alle, hvor vi ikke har noen ambisjoner om å leve her til spott og spe for verden, etter jubielumsåret 2025. Ikke det at vi bryr oss, fordi å bli verdsatt i det samfunnet vi har i dag, er ikke noe videre av kvalitetsstempel. Selv ser jeg det som et kvalitetsstempel å være samfunnsforlatt, baktalt, utstøtt, ringeaktet og misforstått, hvor jeg synes jeg gjør store fremskritt i så måte.

God natt!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...