Tuesday, January 22, 2019

1 million for PermaLiv

Det ble kun ett foto fra million-dagen, tatt ved Lenaelva nedenfor skøytebanen på Skreia. Her har blitt godt fiske igjen, ikke minst av harr, men man kan også få riktig fin ørret. Lenaelva snor seg gjennom hele Østre Toten, og har en svært rik kulturhistorie etter sine bredder.

-Wikimedia.

Så ble millionen passert. Ikke mye sammenlignet med f.eks. Peter McKinnon, en fotograf som skaffet seg over 1 million følgere på under ett år, og nå lever godt på annonseinntekter. Selv genererer jeg kun 5 kr. i annonseinntekter per måned.

Begivenheten skjedde 22. januar 2019.

Pageviews today
194
Pageviews yesterday
960
Pageviews last month
9,533
Pageviews all time history
1,000,000
Followers

Publikum er som følger:

EntryPageviews
United States
481244
Norway
204902
Russia
59702
France
52342
Germany
36671
Ukraine
27556
South Korea
6020
India
5405
China
4491
Netherlands
4128

Men man får satse videre, og en dag kommer kanskje gjennombruddet? Nå framover vil jeg prioritere å skaffe meg en vidvinkel, et lite stativ, samt filtre.

- NEUTRAL DENSITY FILTERS | ALL YOU NEED TO KNOW

Så vi får tro det snart kan bli slørete elvebilder fra Lenaelva i vidvinkel😌 Retter en særlig takk til min ene supporter, Achsel Ford, som har vært en god støttespiller!

Begivenheten ble feiret med at jeg åpnet den organiske vinflaska (Lupi Reali - Montepulciano D'abruzzo - Italia - 2015) jeg fikk av Store M i lommetunet vårt, så en takk til ham også👍 Store M og Lille M, de var flotte folk, empater av første rang. Var alle som dere, da ville vi fremdeles vært blant dere💞 (tunhjerter).

Nei, tror du ikke tre av mine favorittfoto-vloggere feirer begivenheten sammen med meg, ved å publisere hver sin nye video🙌


Sean Tucker er filosofi-fotografen framfor noen. Alt han gjør er filosofi. En herlig, befriende, anti-kul fotograf.


Nigel Danson, grønnfargenes mester, Storbritannias grønne håp! Grønnfargene hans er magi, de popper ut i 3D og slår deg til jorden. Han kameramaler med sin Nikon, et merke som er kjent for sine grønnfarger, to grønne mestere hånd i hånd i Storbritannias landskap.

Kunne man enda selv også vært mester i noe. I en farge. I mjøslyset. I en nyanse. Et eller annet, som kunne gi en karakter som fotograf.

Men snart vil han kanskje ikke kunne bevege seg like fritt i sitt landskap. Hvilket vil være uendelig trist.

"A Looming Deadline for the Right to Ramble"


Burde skaffe meg noen foto-venner!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Hovdetoppen - Mjøslandets største øyensår

Da vi forlot Gjøvik i 2018, var planen å flytte tilbake så raskt råd var, men så oppdaget jeg plutselig store skogsmaskiner oppe på det unik...