Sunday, February 5, 2012

Min nye, skjønne, underbare kaffekopp

Vi fant denne kaffekoppen blant masse gammelt skrot. Dessverre fant vi ikke flere eller andre deler av settet. Jeg ble umiddelbart forelsket i denne kaffekoppen, og underlig nok smaker også morgenkaffen bedre når jeg drikker den av en slik vakker kopp.

Min nye, gamle kaffekopp. Tror den er hånddekorert?

Er den ikke vakker! I sannhet gir skjønnhet livet innhold.

Min tidligere kaffekopp til venstre, også den fin, men dog et typisk industriprodukt

Snart tomt, men det fine med en slik liten kaffekopp er at man kan unne seg to kopper. Smart!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...