Sunday, March 22, 2015

Pannekaker til søndagsfrokost

I dag ble det pannekaker til frokost, etter sterk oppfordring fra storesøster. Pannekakene var særdeles gode, laget med sammalt hvete og noen ekstra egg i anledning søndagen.

Selv klarer jeg ikke å lage pannekaker, så jeg må si meg imponert av hva jentene mine får til.

Se større oppløsning her.

Jeg må nå også legge til at dette ble søndagen (22. mars 2015) da storesøster falt ned trappa. Kanskje hadde hun spist for mye pannekaker? Men falt blir litt feil å si, hun heller rullet og spratt. Jeg satt nede og forberedte oss til søndagsturen, da jeg hørte et bulder og brak, og da jeg hevet hodet så jeg henne komme rullende. Seansen minnet mest av alt om da Snorkfrøken falt ned fjellet i "Snorkfrøken blir ei prinsesse".

Heldigvis har jenta kraftig beinbygning og består av rein muskelmasse, så hun kom fra det hele med skrekken. Vi har heller ikke merket noen prinsessenykker utover det vanlige.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...