Monday, September 14, 2015

Mitt kirkevalg 2015

Vi stakk ned på rådhuset for å stemme samtidig som vi hentet i barnehagen, og her var ingen kø. For kirkevalget krysset jeg av mine favoritter, men dette kunne de ikke ta imot her, da jeg tilhører Hunn menighet. Derfor sendte de meg til Fredheim skole.

Men her var det tidligere østeuropeiske tilstander og valgkøa strakk seg langt utpå gårdsplassen. Å stå i kø i to timer for å stemme ved kirkevalget gidder jeg ikke. Tro hvor mange andre som snudde?

Så mitt kirkevalg 2015 havnet først som en krøll i lomma, og ligger nå i papirkurven.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...