Tuesday, August 29, 2017

Ære være meg!

Etter å ha blitt sviktet av inngruppa og forrådt av mennesker blendet av sine store, skinnende bias, er det godt å få litt ære fra selveste Terje Bongard. Ja, han orker jo ikke mer. Men som en av ytterst få progressive frelsere tilbake i verden, får jeg stå på. Enten blir jeg stående igjen i historiebøkene eller så forsvinner sivilisasjonen. Det finnes selvsagt ingen annen løsning enn kapittel seks! Bongards selveierdemokrati! Så meget bedre enn Høyres.
“Jeg kan ikke gjøre mer alene, Øyvind, selve mennesket står i veien, se kap 7. Det må tas tak i av en organisasjon, med folk som orker å holde på med diskusjoner, “teorier” og meninger. Jeg orker ikke mer av det, har fått nok. Ære være deg, og et par til. Jeg har prøvd MDG og SV, de mest sentrale jeg har fått tak i, både Hansson, Opoku og SVs sentralstyre v den nye sekretæren, som har lagt ut dokumenter på deres server, men hører ingenting.

http://www.bioman.no/content/pengef%C3%B8lelsen-kronikk-i-klassekampen-september-2010?fref=gc

Kanskje Rødt?

https://www.facebook.com/Roedt/videos/10156189240069068/

Kan ikke forstå annet enn at kap 6 vil være et utgangspunkt for en konkret løsning.

http://www.bioman.no/document/inngruppedemokratiet-litt-fra-boka-det-biologiske-mennesket?fref=gc

Men, det ser ut til at de små partiene, som huser de som leter etter løsninger, er himla fornøyd med sine prosenter…”
Kanskje er Trond Andresen en av de et par andre? Han har i alle fall fått publisert en meget fin, ny artikkel.

– Godhetskappløp i evolusjonspsykologisk lys

Menneskeslektens frelse avhenger nå av meg og et par til. Ringen ble for tung å bære for Bongard. Jeg får ta på meg oppgaven, en unnselig totning fra utkantene av Hobsyssel som jeg er.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...