Saturday, February 16, 2019

Spasertur over Eiktunet

Gikk en tur over Eiktunet i går og hadde tilfeldigvis med kameraet. Skjøt noen skudd fra hofta, men da vinterlyset var ganske fint, ble de ikke verst. Dessuten forsvant vinteren helt seinere utpå dagen, så var greit å fange litt av den siste vinterstemningen, for denne gang.

-Wikimedia.

Det bildet jeg ble mest fornøyd med.

-Wikimedia.

Raudsmia.

-Wikimedia.

-Wikimedia.

-Wikimedia.

Utover våren vil jeg foreta store investeringer for min gjerning, i mitt utrettelige virke for Mjøslandet, Bedehuslandet, Prøysens land, engene, det gamle Toten og Innlandets dronning. Finnes det noen der ute som verdsetter mitt arbeide, er alle former for sponsoravtaler velkomne.

Investeringer:




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Hovdetoppen - Mjøslandets største øyensår

Da vi forlot Gjøvik i 2018, var planen å flytte tilbake så raskt råd var, men så oppdaget jeg plutselig store skogsmaskiner oppe på det unik...