Monday, November 27, 2017

GI OSS MEDOSS!

Mulig jeg stiller i neste års 1.mai-tog her på Gjøvik under fanen:

“GI OSS MEDOSS!”

https://blog.p2pfoundation.net/terje-bongard-no-grant-for-medoss/2014/03/19

Egentlig burde dette være hovedparole for hele landet, men jeg blir vel alene, da det ser ut til at jeg er den eneste som har tatt poenget.
“Det finnes noen som har tatt poenget. Øyvind Holmstad hos Kulturverk har oppdaget sammenhengen, her har han kommentert den.” – Terje Bongard
Vil passe bra å bli med i 1.mai-toget til neste år, etter at Fyrsten kastet meg ut av bedriften min etter en skitur sist vinter. På denne turen lovpriste jeg mitt eierskap, så kommer denne teflonhjernen og kaster meg ut etter middagen, etter 38 års slit. Så slik er kapitalismen, man er på toppen om morgenen og i rennesteinene om kvelden.

Pussig også hvor raskt det gikk fra jeg ble kastet ned fra borgerskapet til arbeiderklassen, før jeg ble erklært trumpist, hatist og kvitt arbeiderklassesøppel. Straks noen tar stolen din er du bare dritt!

Men gi meg IGD, yeah, yeah, yeah.

Den nordiske velferdsmodellen skal legge til rette for at alle kan foreta en klassereise, og det skal være sikkert og visst at denne klassereisen kan gå meget raskt. Min klassereise fra borgerskapet til arbeiderklassen tok ca fire timer. Slå den!

Tror jeg vil søke Guinness rekordbok om å få antatt min klassereise som verdens raskeste klassereise!

Kommentar 2

“Vi må få kontroll over det gigantiske produksjonsapparatet. Det er det som truer eksistensen vår.” – Terje Bongard
La det være klart, det er typer som Røkke som råder over produksjonsapparatet. Sløsere, hybrismonstre, maktmennesker og den mørke triadens personligheter, disse menneskene har kontrollen over produksjonsmidlene.

Min egen bedrift har nylig blitt kapret på samme vis, og det merkelige var å oppleve hvordan samfunnets institusjoner bukket og skrapte for denne fyren. Enkelte asketer og idealister har kontaktet meg og synes det er trist at en av deres egne ble behandlet på dette viset, og at vi har fått dette todelte samfunnet hvor drittsekkene eier produksjonsapparatet og gir fingeren til idealistene. Men stort sett var det forventet at jeg som offer skulle ligge musestille over den uretten som ble begått.

Selv fatter jeg ikke at folk aksepterer et slikt system, det kapitalistiske systemet, hvor vi lar de verste oppkomlinger og avskum herje som de vil med livsgrunnlaget vårt. Hvorfor i all verden forener vi oss ikke i et kjempelangt 1.mai-tog fra Oslo til Trondheim under fanen:

GI OSS MEDOSS!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...