Sunday, June 30, 2019

Fra bedehusfolk til et skammens folk

Stoppet så vidt opp i forhenværende Blåveissvingen, i fjor var det Prestekragesvingen, men den ser ut til å ende opp som Lupinsvingen, hvor lupinene spruter opp i sporene til det nye v/a-anlegget.

Slik er det også for grenda, hvor nye mennesker tar de gamles plass. De ser så flotte og staselige ut, men er egentlig giftige, og fortrenger den gamle kulturen og patriotismen over og forståelsen av hva her var.

I går ble jeg lei og satte på Stein Ove Berg, for å fortrenge den gjennomtrengende røsten til Anti-Dahl. Ja, i sannhet, han har kommet hit for å ødelegge meg, enga og grenda mi, lik en forvrengt Dahl, som kom hit for å frelse min oldefar, enga og grenda hans. Denne skapningen utpekte meg allerede i 2015 til psykopatisk føde. Og jeg skjelner alle nyanser, fargenyanser som stemmenyanser, og vet inderlig vel at det kun er psykopatiske bøller som snakker med slik røst.

Du verden hvor Djevelen og hans falne engler fryder seg over grenda hvor husmannstroen ble født!

-Wikimedia.
Ja, jeg har forsøkt å skape litt entusiasme om husmannstroen, himmelengene og bedehuslandet her på Toten, men har heller blitt lagt for hat, og forstår nå at hva jeg holder på med er skambelagt.

Så det nytter ikke, enga mi, grenda mi og kulturelva mi fra Tjuvåsen er fortapt. Tar med jentene etter valget og flytter til Hamar eller Gjøvik, får da finne ut av hvilken by som tenker å bli minst gal, så får vi reise til Livoll leirsted i Gudbrandsdalen så ofte vi kan, et fristed for tanken. Samt at de Øst-Asiatiske kvinnene kona tilhører også er hyggelige. Nytter ikke å bli her uten stolthet, identitet og tilhørighet. Alt hva vi fikk av våre forfedre har vi forkastet.

Pussig er det også at vi deplorable skal se så svart/kvitt, da jeg nylig tok en test som viste at jeg tilhører den ene prosenten mest fargeintelligente. - PermaLiv
Det er helt merkelig, det eneste stedet hvor jeg ikke er utstøtt nå er på Livoll leirsted i Gudbrandsdalen, et frittstående kristent leirsted, mens i bedehusgrenda og bedehusslekta er jeg nærmest helt utstøtt. Ja, jeg lever nå i himmelengene, men skal ta med jentene mine herfra så raskt jeg finner en mulighet, da vi ikke kan leve her som deplorable og eksempler på skamfolk av tankepolitiet. Jeg husker godt de gamle bedehuskara og dette var flotte folk med glimt i øyet, men de som har tatt deres plass er reine dystopien. Men tilbake til Livoll, der kan jeg snakke om alt og er inkludert av alle, til og med lommedemokratiet kan jeg diskutere åpent. Det kan jeg ikke andre steder. - PermaLiv
- Synd, skam og tankepolitiet

Steigan er rå i denne artikkelen! Og ja, den siste som har tilbake noe av husmannstroens ånd her i grenda nå, er min onkel. Når han og Holmstadengen forsvinner, da blir det helt dødt. Men heldigvis har nok vi også forsvunnet før den tid:-)

- Politiet skal få bestemme hva du kan si

Og Kari Angelique Jaquesson er minst like rå i sin artikkel. Visste ikke at hun har vært trimdronning, men uansett er hun nå min dronning;-)

Relatert


Mistenker du at du har en psykopat eller narsissist i ditt liv?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Dagens demokrati kan ikke redde oss fra klimakrisen

Politikerne tror at løsningen på klimakrisen er å forsterke naturkrisen, ved å grave i filler naturen vår, for å plassere vindkraftverk på h...