Saturday, October 27, 2018

Trivsel

Framsteget er menneskets trivsel,
konkluderte Knut Hamsun.
Menneskets trivsel
er å finne i
den menneskelege skala.
I arkitektur og teknologi
vi kan halde
i handa.
Som totenarden
til tippoldefaren min.

Difor har det berre
gått attende
med framsteget,
sidan vi parkerte totenarden
til tippoldefaren min.
No er draget brote,
det same er enga mi,
grenda mi,
kulturen min, og
den urbane landsbyen min.
Av di vi ikkje akta
totenarden til
tippoldefaren min.

I den er
menneskets trivsel.
Men òg
nykelen til framtida.
Den står i enga mi,
men ikkje i tida mi,
og vitner om
framsteget.

-Flickr.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Hovdetoppen - Mjøslandets største øyensår

Da vi forlot Gjøvik i 2018, var planen å flytte tilbake så raskt råd var, men så oppdaget jeg plutselig store skogsmaskiner oppe på det unik...