Wednesday, April 25, 2018

Bongard om å innrømme feil

Nei, der var'n igjen gitt👍 Og jeg som var sikker om at Bongard hadde gått i insektkjelleren på NINA for godt. Vanskelig å innrømme feil, særlig for menn, og aller mest for menn som er litt høyt på strå. Så for meg er det jo ikke videre vanskelig å innrømme feil lenger, etter at jeg brått havnet som en "deplorables" og kvitt arbeiderklassesøppel her i industribyen Gjøvik.

Men mine feil er ikke så alvorlige, verre er det med den store feilen vi har begått som nasjon, nemlig at vi IKKE gjennomførte MEDOSS og implementerte InnGruppe-Demokratiet til Terje Bongard. Hadde vi tatt Bongard på alvor ville vi vært klare for framtidas store demokratireform NÅ!

Lytt til samtalen hos NRK P1:

- Terje Bongard om å innrømme feil - hos Norgesglasset

Livet er kronglete og består gjerne av uforutsette svinger og brå vendinger, så det kan være lett å gjøre en liten eller en stor feil både her og der. Å innrømme feil derimot, nei det kan sitte svært langt inne!

-Flickr.

Foto: Helmer Holmstad

Hyggelig å høre Bongard igjen, vi har jo vært så gode venner i mange år nå, men aldri møttes. Hadde nå vært moro å treffe fyren da, og han virket overraskende kvikk og opplagt. Får se når jeg blir litt bedre kjent med min nye venn, min splitter nye kameravenn A7III. For skal man treffe Bongard må man jo selvsagt forsøke å få til noen minneverdige portretter, i tilfelle vår sivilisasjon skulle ha noe for seg, noe den bare har hvis vi begynner å ta Bongard på dødsens alvor!!!!

Relatert


Problematiske følelser er normal biologi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Featured Post

Hovdetoppen - Mjøslandets største øyensår

Da vi forlot Gjøvik i 2018, var planen å flytte tilbake så raskt råd var, men så oppdaget jeg plutselig store skogsmaskiner oppe på det unik...